Gyakran Ismételt Kérdések

Sérült a csomag, hiányzik termék, vagy hibás árut kaptam. Mit tegyek

A futár által kézbesített csomagot átvételkor érdemes szemrevételezni. Ha sérülést látsz a csomagoláson vagy a terméken, kérjük készíts róla fotót/videót, és jelezd minél hamarabb az info@bunnybylashes.hu címen.

Fontos tudnivalók:

Külsérelmi nyom esetén jegyzőkönyvet is kérhetsz a futártól. Ha után hiányzik valami, először ellenőrizd át minden réteget és belső csomagolást (előfordul, hogy kisebb termékek beljebb csúsznak).

A sérüléssel vagy hiánnyal kapcsolatos bejelentéseket 3 munkanapon belül tudjuk elfogadni az átvételtől számítva.

Mit tegyek, ha nem tudom átvenni a csomagot a kiszállítás napján?

Kiszállítási cím vagy időpont módosítása esetén azonnal a futárszolgálattal egyeztetni, mert ő tudja a lehetőségeket ajánlani.

Tipp:

A futárcég e-mailjei gyakran a Spam/Promóciók mappában landolnak – ezeket érdemes ellenőrizni.

Mi történik, ha többször nem veszem át a csomagot?

Ha a futár nem talál otthon, e-mailt vagy SMS-t küld a kézbesítési kísérletről.        Többszöri sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszaküldésre kerül a raktárunkba.

Források:

A visszaérkezett, át nem vett csomagot újra csak előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel tudjuk elküldeni. Utánvétet többszöri át nem vétel után nem áll módunkban.

Leadottam a rendelést, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Miért?

Ennek több oka is lehet:

1. Betelt a leveleződ – ilyenkor nem fogadsz új üzeneteket → törölj pár régebbit.

2. Az e-mail a Spam / Promóciók / Egyéb mappába került → nézd át mindet, a rendszerek ide szokták tenni az automatikus üzeneteket.

3. Elgépelés történt a megfelelő e-mail címben → írj nekünk, és javítjuk.

Tipp: érdemes a BunnyByLashes címet felvenni a biztonságos feladók közé.

Kuponkódot kaptam. Hogyan tudom érvényesíteni?

A kuponkódot a kosár oldalon, a MEGRENDELÉS ÖSSZEGZÉSE alatt tudod megadni.

Fontos, hogy pontosan úgy írd be, ahogyan a promócióban szerepel (kis- és nagybetűk számítanak!).

Írd be a kódot → kattints az Alkalmaz / Tovább gombra

A rendszer. levonja a kedvezményt

Ha elfelejtett beírni, a rendelést törölni kell, vagy írj ügyfélszolgálatunknak

Figyelem: A már véglegesített rendeléshez utólag kuponkódot sajnos nem tudunk hozzáadni, mert a rendszer automatikusan számláz.

Bankkártyás fizetésnél hibát kaptam. Mit tegyek?

Ha a fizetés nem sikerült, akkor a rendelés nem jön létre.

Ilyenkor:

Ellenőrizd, hogy a fizetés után valóban megnyomtad-e a RENDELÉS ELKÜLDÉSE gombot

Ne zárd be túl gyorsan az oldalt, várd meg a tranzakció végét

Próbáld újra a rendelést, vagy válassz másik fizetési módot

Ha a rendszer hibát jelzett, automatikus e-mailt is küldünk róla.

Segítség esetén írj: info@bunnybylashes.hu

Mikor igazolják vissza a rendelésemet?

A rendszer a rendelés leadása után automatikus visszaigazolást küld.

A csomag összekészítésekor újabb e-mailt küldünk, majd átadjuk a futárszolgálatnak.

Átlagos feldolgozási idő:

- munkanapokon általában 24 órán belül
- kampányidőszakokban ennél hosszabb is lehet

A számlát a rendszer küldi ki e-mailben.
Ha nem találod, nézd meg a promóciók/spam mappát – gyakran oda kerül.

Nem sikerült a bankkártyás fizetésem. Mi a teendő?

Sikertelen fizetés esetén a rendszer jelzi, hogy a tranzakció nem ment végbe.

Ilyenkor új rendelést kell indítani, és ismét kiválasztani a fizetési módot.

Ha a hiba rendszeroldalról érkezik, írj nekünk bizalommal: info@bunnybylashes.hu